African Party - Reisverslag uit Heteren, Nederland van Nicole Rijsemus - WaarBenJij.nu African Party - Reisverslag uit Heteren, Nederland van Nicole Rijsemus - WaarBenJij.nu

African Party

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

02 Maart 2008 | Nederland, Heteren

Er is een party!!

29 maart '08 is mijn afscheidsfeestje in Heteren.(Dorpsstraat 26) Kom gerust langs en kom een drankje doen onder het genot van afrikaanse hapjes!
Jullie zijn vanaf 20.00 uur van harte welkom!!
Cadeautjes passen straks niet in mijn koffer en daarom is voor mij geld het fijnst.

Nu kan ik jullie allemaal nog een keertje zien en knuffelen voordat ik wegga!!

kus nicole

  • 02 Maart 2008 - 20:58

    Liz:

    ik heb nog geen rooster voor 29 maart maar als ik en mars, kunnen , komen we zeker!!
    groetjes Liz

  • 02 Maart 2008 - 21:20

    Robert-Jan Buitelaar:

    Yippeeee.... is het ook met als dress-code Africa style??? Dan doe ik zo'n grote piercing door mn lip en van die ringen om mn nek!!! Ik ben erbij!!! groetjes Robbie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Voorbereidingen voor reis door Zuid oost Azië

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 29815

Voorgaande reizen:

14 September 2013 - 25 Januari 2014

Zuidoost Azië

06 April 2008 - 02 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: