Started in Capetown and I will end in Capetown - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nicole Rijsemus - WaarBenJij.nu Started in Capetown and I will end in Capetown - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nicole Rijsemus - WaarBenJij.nu

Started in Capetown and I will end in Capetown

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

26 Augustus 2008 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Heej mensen,

Vandaag aangekomen in Kaapstad!!
Afgelopen vrijdag hadden we in ons Gomeryplace house een good-bye-party van Radley en mij. Ook was het de verjaardag van Grant, dus werd het grootst gevierd.
Over de 100 mensen in ons huisje en we hadden 20 liter punch gemaakt.. jaja.. en het was om 23.30 uur al op!!

Heb heerlijk genoten van de party, en wil nog iedereen bedanken die er was!!

Toen heb ik besloten om een vlucht te boeken naar Kaapstad ipv rijden.. eerst was het plan nog om met Martlie van fysio te gaan, maar die kon uiteindelijk geen vrij krijgen. Vliegen is dan net zo makkelijk :)

Gister laatste dag in PE, ben ik met Mark en Erik nog naar Sardinia Bay geweest en een mooie wandeling gemaakt! tussen de duinen en met de voetjes in het water!!

Gisteravond nog met mijn huisgenoten en Anne-Marie uit eten geweest bij Blue Waters Cafe in PE, en heb een heerlijke springbok carpaccio en een kingklip gegeten!!

Vanochtend kreeg ik nog een laatste ontbijt met huisgenoten; aardbeien, eitje, croissantjes, koffie en sapje... Dank je wel Gomery!!

Nu ben ik in Big Blue Backpackers in kaapstad, vlakbij de waterfront.. gratis internet en supergroote kamer voor mezelf!! JEEJ...

Ik ga morgen en overmorgen naar Hermanus, bij Franselle (fysiostudente uit Swellendam) om nog walvissen te spotten en dolfijnen.. en misschien nog wel de witte haai..
Dan ga ik donderdagavond weer terug naar Kaapstad en dan ben ik samen met Franselle.
Hopelijk kan ik bij haar dan slapen, maar dat moet ik nog even uitzoeken!

Ik ga nog even heel hard genieten van Zuid-Afrika.. want ik ga dit heel erg missen!
Had vanochtend namelijk al mijn huilmoment 3x gehad. Toch wel moeilijk om dit allemaal achter te laten!!

kusjes nicole
tot september!!!!!!!



  • 26 Augustus 2008 - 11:33

    Jore:

    aaaahhh, nog een weekje en dan ben je alweer in nederland...
    vermaak je maar lekker deze dagen zodat je t nooit vergeet. zei je weer als je terug bent.
    kus Jore

  • 26 Augustus 2008 - 11:47

    Jen:

    Hey wijfie,

    Geniet maar even goed nog hoor van de mooie natuur en beesten en het geweldige leven daar!!! :D

    Tot in september, jeeej!!! :-)

    kusjes!

  • 26 Augustus 2008 - 11:52

    Papa:

    Nicole,
    De laatste lootje, meissie
    Geniet er nog maar ff lekker van.
    See u op Schiphol !! :-)

  • 26 Augustus 2008 - 11:55

    Liz:

    lekker weer thuis straks. kun je gelijk ff naar mijn nervus ulnaris kijken. die heeft een deur tegen zich aan gehad. leuk, he?

    tot snel.
    liz

  • 26 Augustus 2008 - 15:27

    Ansie:

    geniet nog maar dat laatste weekje xxxxjes

  • 26 Augustus 2008 - 16:03

    Mark:

    Hey Nicole,
    Geniet inderdaad goed van je laatste dagen in ZA! Feest van afgelopen vrijdag was echt geniaal, echt een top feest. ( Wordt er ook zo’n feest georganiseerd bij terugkomst in NL :P ??? ) Ontzettend bedankt voor de leuke mooie tijd in Zuid Afrika!

    Owja elke zondag is de vlooienmarkt in Waterfront (Cape Town), echt een aanrader!

    Tot gauw, doei doei
    Mark

    PS ( Koffer nog dicht gekregen ? Of heb je meer spullen moeten achterlaten ? ;) )

  • 26 Augustus 2008 - 18:01

    Brecht:

    Heej die Nicole,
    Ik vind het mooie foto's die je op heb gestuurd. Ik hoop dat je het fijn hebt gehad. ik zou je graag weer willen zien! ik zou ook graag willen weten of je lekker hebt gegeten. En ik zou nog echt niet durven bungee-jumpen. maar jij bent zo durfig, dat jij het wel durft.

    Een kus van Brecht (6 j)

  • 26 Augustus 2008 - 18:10

    Teun:

    Heb je het fijn gehad, lieve Nicole? Vond je het bungeejumpen en uit het vliegtuig springen leuk? Heb je een mooi huis gehad waar je in kon slapen? Had je leuk werk daar? Ik heb je heel erg gemist, Nicole!
    Ik hoop dat ik je gauw weer zie. Ik ben naar de middenbouw op school gegaan. En ik heb heel veel vriendjes gemaakt.
    Ik vond je foto's en filmpjes erg leuk. Hopelijk kun je lekker slapen in het vliegtuig, en nog fijne dagen.
    Kus en knuffel van Teun (6)

  • 26 Augustus 2008 - 19:33

    Anneke:

    Lief zussie,

    Geniet er echt nog maar van. Dat jankmoment komt vooral als je opstijgt met het vliegtuig........ Ik ben heel jaloers... snik snik.

    xxx

  • 27 Augustus 2008 - 13:32

    RJ:

    Hey Nicole... Veel plezier nog de laatste dagen!!! En het heeft ook zn positieve kanten dat je daar weer weg moet!!! Je ziet ons allemaal weer!!! :D Geniet ervan!!
    X Robbie

  • 27 Augustus 2008 - 13:45

    Ansie:

    geniet nog maar een weekje ik zie je 2 sept xxxjes

  • 27 Augustus 2008 - 17:37

    Wilma :

    Jammer hoor, ik zal je verhaaltjes missen. Maar, we zullen nog wel meer verhalen horen, denk ik? Maak er nog wat van, de laatste week, lekker huilen als het opkomt, dat lucht lekker op.....
    tot gauw,
    Wilma

  • 28 Augustus 2008 - 14:58

    Ellie:

    Wat een prachtige foto bij die zonsondergang!! En gaaf hoor die walvissen.Kon je ze ook horen? Ziet r weer erg relaxed uit daar in Kaapstad. Nog een paar leuke dagen en tot binnenkort.....
    Liefs, Ellie

  • 29 Augustus 2008 - 09:42

    Ansie:

    gaaf joh dat je zo dichtbij die walvissen kon komen

  • 01 September 2008 - 09:05

    Wilma :

    hoorde van je vader dat je nog meer foto's op de site had gezet, dus ikke weer gauw kijken. Wauw, dat is echt dichtbij,de walvis. Zingen ze ook? Trouwens, die foto met z'n drieën, jullie lijken wel een meiden band,the savety girls ha,ha. Als het goed is ben je al (bijna) onderweg naar Nederland. Hopenlijk wen je hier ook weer snel.
    Zie je in ieder geval bij het familie dineetje, tot dan, lieve groetjes Wilma

  • 02 Oktober 2008 - 13:27

    Rads:

    Hey Nickles

    How you doing?

    It's been a whole month since we split at 48 Gomery, I miss those good old days!

    I'm settling in nicely in Stellenbosch, but the weather is absolutely shocking! Almost as bad as Holland!

    Kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Voorbereidingen voor reis door Zuid oost Azië

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 29833

Voorgaande reizen:

14 September 2013 - 25 Januari 2014

Zuidoost Azië

06 April 2008 - 02 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: