Afwachten op het sein! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Nicole Rijsemus - WaarBenJij.nu Afwachten op het sein! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Nicole Rijsemus - WaarBenJij.nu

Afwachten op het sein!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

09 Februari 2008 | Nederland, Utrecht

Heej lieve mensen,

Ik ben benieuwd of het defenitief doorgaat, maar ga mijn best doen!
Er staan nog 2 tentamens op het 'menu' en deze moeten nog gedaan worden. Dan kan ik mijn spullen gaan pakken en de laatste dingen gaan regelen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Voorbereidingen voor reis door Zuid oost Azië

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 29841

Voorgaande reizen:

14 September 2013 - 25 Januari 2014

Zuidoost Azië

06 April 2008 - 02 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: