Eerste stagedag - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Nicole Rijsemus - WaarBenJij.nu Eerste stagedag - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Nicole Rijsemus - WaarBenJij.nu

Eerste stagedag

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

14 April 2008 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Heej lieffies!!

Baie dankie voor de berichtjes!! Superleuk om te lezen. Ik moest eerst de foto's klein maken om het erop te kunnen zetten, was namelijk 25 min bezig voor 1 foto.
Bij het vorige berichtje heb ik nu foto's geplaatst dus daar moet je even kijken!!! :)

Vandaag eerste stagedag gehad. Het is een groot complex met 4 fysio's, biokineticals en dietiste. Het is hier wel anders dan in NL want hier doen de biokineticals de laatste stukjes van de fysio, zeg maar de laatste revalidatie. Wij in NL doen het allebei. Dus we kunnen nog wel wat leren van elkaar hier. Dus dat is alleen maar handig.
Morgenochtend zit ik waarschijnlijk om 8.00 uur al in het zwembad met mijn nieuwe badpak -> hydroles!!


Vandaag met iedereen kennis gemaakt en met wat patienten meegekeken. Ook is er internet op stage dus ik kan voortaan mijn laptop meenemen naar stage!! WHIEHOE vet handig!! :D
Vandaag mochten we eerder weg om te gaan shoppen. We moeten namelijk een comfortabele blauwe broek hebben. Dus zijn ankie en ik naar een shoppingmall gegaan en wezen shoppen. Heb ook nieuwe allstars voor 200 Rand (18 euro) haha dat is wel leuk.

kusjes van mij!!

  • 14 April 2008 - 16:02

    Paul:

    Dat klinkt allemaal wel heel relaxt Nicole, pas op dat je niet met te veel schoentjes thuiskomt ;) Alhoewel, dat is nooit slecht natuurlijk.

    Veel plezier in het zwembad en ik begin voglende week met losgaan op de stage, duys nog ff een weekje chillen en dan knallen.

    Veel plezier verder daar, ik ga foto's kijken

    X

  • 14 April 2008 - 16:05

    Anneke:

    Ben blij dat het goed bevallen is vandaag. Leuke foto's! Is het allemaal gelukt met het kleiner maken?
    Had je nu al een nieuw badpak of heb je die daar gekocht?
    Ik ben in ieder geval heel erg jaloers!

    dikke kus
    je grote zus

  • 14 April 2008 - 16:08

    Anneke:

    O, zag net dat je mij wat gepost had :)
    Brandalarmen zijn verschrikkelijk, vooral als het al de derde keer een 'grapje' is. In ieder geval, geniet van de taco's.

    Kus An

  • 14 April 2008 - 16:18

    Ellie:

    Wauw, leuke foto's. Ziet er gezellig uit, en vooral ZONNIG! Het grappige beestje is een klipdassie. Liefs Ellie

  • 14 April 2008 - 16:18

    Liz:

    Ik ben blij dat alles goed gaat.Ik hoef gelukkig niet meer naar de fysio voor mijn CTS. Heeft heel goed geholpen.mannen!!
    Groetjes en pas op voor , zoals Ans zegt, voor enge mannen!! You know what I mean!!

    Liz

  • 14 April 2008 - 16:23

    Meindert:

    hey Nicole

    Ik wil ook pingeendjes...

    kus

  • 14 April 2008 - 16:23

    Papa:

    He Nicole,
    Fijn om te horen dat je toch internet heb op je stage !!!!
    nieuwe allstars coor 18 euro, je hebt maar mazzel ..
    Leuke foto' s op de site.

    Ik bel vandaag of morgen ff via belbob.nl ( thx voor de tip !! )

    Papa

  • 14 April 2008 - 16:59

    Eva Albert Van Dal.:

    Dag liefje!

    Wat mooi is het daar. Ziet er hartstikke goed uit. Leuk dat je stage interessant is!! Hier ook alles goed. Heb zin in je volgende verhaal diertje!

    XXXXX

  • 14 April 2008 - 21:26

    Ansie:

    hardstikke leuk dat je nu kunt internetten hebben we toch kontakt dikke kus mama

  • 15 April 2008 - 00:09

    Tim:

    Blauwbroekjes,
    Hah leuke foto's! biokineticals, grappig, is dat ook een soort van hbo opleiding? Weer wat nieuws gehoord ole. :) Klinkt allemaal heel chilliebillie daar!

    Enjoy babe!

  • 15 April 2008 - 07:53

    Wilma Rijsemus:

    Volgens mij gaat het geweldig goed met je!! Het klinkt allemaal of je er al jaaaaaaaren bent, je voelt je al helemaal thuis, goed zo!
    Mooie foto's, ik ben gek op dieren, dus klik maar volop wat je daar ziet.
    Veel plezier....
    lieve groetjes van Wilma

  • 15 April 2008 - 10:13

    Lor:

    Lieverd,

    Gelukkig is het goed bevallen je eerste stagedag! Hoe bevalt de stad je? Leuke foto's!

    Liefs lor

  • 15 April 2008 - 11:25

    Jen:

    Hey meis,
    Wat gaaf allemaal en de foto's zien er ook super leuk uit!
    Ik ga je mijn verhalen ook snel mailen!
    kus!

  • 15 April 2008 - 15:08

    Dorien Van Den Berg:

    Hoi Nicole, Ben blij dat alles goed gaat met je en lees dat je volop geniet. Hartstikke goed en tot de volgende mail! Dorien

  • 15 April 2008 - 21:08

    LL:

    Hey!

    Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent! Maar volgens mij lukt dat wel!

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Voorbereidingen voor reis door Zuid oost Azië

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 29757

Voorgaande reizen:

14 September 2013 - 25 Januari 2014

Zuidoost Azië

06 April 2008 - 02 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: