vandaag 3e stagedag - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Nicole Rijsemus - WaarBenJij.nu vandaag 3e stagedag - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Nicole Rijsemus - WaarBenJij.nu

vandaag 3e stagedag

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

16 April 2008 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Heej daar ben ik weer!

Het is nu 8.30 uur en het bleek dat mijn stagebegeleider om 9 uur komt. De eerste patiënt heeft afgezegd, dus kan ik nu mooi internetten!!

Gister heb ik te horen gekregen dat ik van het KFHeinfonds een beurs heb gekregen van 975 euro!! Supermooi :D

Gisteravond ging de 'krag af' (stroom uit) van 20.00 tot 22.30 uur. Toen ben ik met mijn huisgenoten en Ankie naar de bios geweest. Dit kost 25 R (2,30 euro). De film heette volgens mij 'No country for a old man'.
De film was leuk, maar op het einde duurde het een beetje lang, dat ik al af en toe met mijn oogjes dicht zat.

Op stage mocht ik al dingen zelf doen. Ook een stukje onderzoek en behandelen. Ik volg nu eerst zelf pilates lessen om ze straks zelf te kunnen geven. Dus moet nog even lening en iets sterker worden ;)

Zo'n dag als gister was toch wel vermoeiend. En vannochtend stond ik wel moe op. Word nog wel wennen 5 dagen in de week werken.

Van het weekend ga ik mee met Khaya naar een bavianenkloof. Dan gaan we volgens mij met een stuk of 20 mensen daar overnachten en gezellig rond een kampvuur zitten ofzo.
Ik zie het vanzelf wel!!


papa, hoe gaat het met onze Kaya?! Nog muizen gevangen?
Ik mis haar wel een beetje hoor, zou wel even willen knuffelen!!

kusjes en knuffels!
Nicole

  • 16 April 2008 - 06:40

    Willemijn:

    Heb je net een mail gestuurd!!
    Wat is het daar allemaal goedkoop zeg?
    Verbaast me gewoon!
    Succes met je stage vandaag en je pilateslessen!

    Dikke kus

  • 16 April 2008 - 07:24

    Anneke:

    Hey zussie,

    Je vermaakt je daar volgens mij wel, of niet? Wat voor 'n beurs is dat? Beetje hetzelfde als die Erasmus beurs van mij, of niet?
    Bedankt voor dat mailtje met al die foto's, wow! Super gaaf.
    Hopelijk heb je niet zoveel last meer van krag af en anders is de bios echt een prima alternatief. Spiderwick Chronicles is ook gaaf!

    Liefs An

  • 16 April 2008 - 07:42

    Kim:

    Hee Nicole!

    Heb even pauze op mn drukke stagedag! Haha! :D
    Wat onwijs leuk dat je het zo naar je zin hebt en die beurs hebt gekregen! :D Wat grappig dat het daar anders is dan in Nederland ;) Leer je er veel?

    Veel plezier met Pilates en alle indrukken! Veel plezier met alles eigenlijk!

    Kus! Kim

  • 16 April 2008 - 07:59

    Ansie:

    wat een leuke verrassing als je smorgens op staat en jij hebt zo*n leike mail gestuurd met fotoos dank je wel lieverd mijn dag is weer goed mama

  • 16 April 2008 - 08:09

    Papa:

    Hoi Nicole,
    Mooie foto´s zeg !
    Kaya vangt nog steeds muisjes maar laat ze gelukkig buiten.
    Zal vanavond die papieren checken voor Vodafone ...
    Veel succes nog en tot later.

    Papa

  • 16 April 2008 - 08:18

    Paul:

    Ik dacht dat Amerika goedkoop was, maar Zuid Afrika doet het in dat opzicht net iets beter, helemaal als je een beurs van 975 euro krijgt, echt lekker.

    Veel plezier dit weekend met aapjes kijken en doe me zusje ook maar de groeten ;)

    X

  • 16 April 2008 - 14:00

    Harry:

    Hey Coles

    gaat allemaal goed aar zo te leze..
    leukleukleuk!
    ik ben stiekum toch wel een beetje jaloers.
    maaruh.. zou jij voor mij is kunnen kijken wat de overeenkomsten zijn tussen biokineticals en oefentherapeuten? Ben ik wel benieuwd naar..
    Misschien zit r wel een Zuid-afrika-stage in voor oefentherpaie Cesar nl... ;-)
    Veel plezier in de bavianenkloof, doe ze de groetjes van me!

    XxX

  • 16 April 2008 - 15:00

    Floor:

    Nicole! WE zitten nog steeds in afrika :-) Het is hier zo tering warm, ben al 2 x van mn stok gegaan haha! Hoe is het daar? En hoe heb je dat te horen gekregen van KFhein? Kan je mij daar even over mailen???
    Kusjes

  • 16 April 2008 - 16:11

    Nienke:

    zeg nicole, met die kat van julli valt niet te knuffelen;)!!
    hier is stage ook leuk, idd ook best beetje zwaar om 5 dagen in de week te moeten werken. Maar dat went vast wel.

    veel plezier daar!!
    xxx

  • 16 April 2008 - 16:11

    Wilma :

    Mooie foto's weer! Het verbaasd me opnieuw hoe lekker relaxed je mailtjes zijn. Lijkt me gezellig, naar de bavianenkloof, is vast net als een familiedag, ha,ha....
    Leuk dat je al zelf mee mag behandelen.

    groetjes van JW, een kopje van Brammetje, een lik van Robby en een dikke kus van mij!

  • 17 April 2008 - 06:11

    Liz:

    Nicky, geniet er maar lekker van, van alles!
    En de groetjes aan onze grootouders!!!!!

    Liz

  • 17 April 2008 - 08:20

    Merit:

    Pilates? haha wat leuk zeg! Wanneer moet je les gaan geven? (en dus lenig zijn ;))
    Wat relaxt zo'n goedkoop bioscoopje pakken, kunnen ze in NL nog wat van leren!
    Leuk van je stage, 5 dagen nieuwe indrukken.. dat is zeker vermoeiend, maar volgens mij ook hartstikke leuk! Geniet ervan! Leuk je foto's!
    Ik mail je binnenkort!
    Liefs (K)

  • 17 April 2008 - 13:30

    Jen:

    Hey meis,
    Leuk verhaal weer! :-)
    Bart heb ik idd kennis mee gemaakt, je krijgt de groetjes van m!
    We houden elkaar op de hoogte!
    kus

  • 18 April 2008 - 12:10

    Lor:

    Lief,

    Leuk om zulke verhalen te lezen, werken en relaxen! Hoe bevalt je huisje? AL in de zee gezwommen?

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Voorbereidingen voor reis door Zuid oost Azië

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 29819

Voorgaande reizen:

14 September 2013 - 25 Januari 2014

Zuidoost Azië

06 April 2008 - 02 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: