baie dankie - Reisverslag uit Heteren, Nederland van Nicole Rijsemus - WaarBenJij.nu baie dankie - Reisverslag uit Heteren, Nederland van Nicole Rijsemus - WaarBenJij.nu

baie dankie

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

30 Maart 2008 | Nederland, Heteren

Lieve allemaal,

Baie dankie voor de leuke avond!!
Alle afrikaanse hapjes zijn nog opgekomen en de sjerrie-spanspekballetjes kwamen nogal hard aan! :)
En ananas houdt van warmte in de vuurkorf! Die heeft ook de tijd van zijn leven gehad.
Ben echt superblij met alle cadeautje, zo kan ik nog aan jullie denken als ik Zuid-Afrika zit. Foto's en verhaaltjes zijn echt een leuke herinnering voor als ik in PE ben. Superbedankt!!!!!


Het is echt al bijna zover! Gekke gedachte dat ik jullie een half jaar niet ga zien. Het moet nog even doordringen bij mij.

Er moeten kleine dingen gekocht worden voordat ik ga, dus nog één keer de stad doorslenteren en dan heb ik het!


Ik ga zondag 6 april vliegen vanaf Amsterdam en ga dan eerst naar Londen en daar stap ik over.
Ik vertrek om 16.25 uur met vlucht: BA 439

kus en knuffel Nicole

  • 30 Maart 2008 - 11:13

    Wilma En JanWillem:

    Het was gisteravond heel leuk.Originele hapjes en we vonden de bananencake heel lekker! Ook al ga je ver weg, we houden contact, hoor! Dus nogmaals, heel veel plezier daar, lieve groetjes van Wilma & JanWillem.

  • 30 Maart 2008 - 11:15

    Ellie:

    Volgende week ga je al bijna vliegen.....Feesie was baie gezellig!
    Brecht & Teun zijn nu in je vriendenboekje aan het schrijven....
    Laat je nog even weten als je in de buurt ben? lfs

  • 30 Maart 2008 - 11:40

    Merit:

    Nicole ik vond het gezellig gister, en het zag er allemaal leuk uit, die hapjes en afrikaanseversieringen.
    Zie je dinsdag en woensdag nog ff gezellig en daarna ga jij een super gafe tijd hebben!! geniet ervan!!
    Liefs

  • 30 Maart 2008 - 11:41

    Paul:

    Ik vond het ook gezellig, de volgende keer mag je weer bananencake maken, mmmh.

    Ik wens je wederom veel succes en plezier in Zuid-Afrika, lekker poedelen in je zwembad terwijl wij in het regenovergoten Nederland zit.

    En je weet, als je mijn stem zat bent, druk gewoon op stop ;)

    X

  • 30 Maart 2008 - 11:56

    Saar:

    lieverd, ik vond het ook erg gezellig!! en die hapjes waren heeeeeerlijk!
    heel veel plezier als ik je niet meer zie!
    ik ga je missen!

    dikke kus

  • 30 Maart 2008 - 11:57

    Floor:

    Jammer dat ik het feestje heb gemist.. Samenloop van omstandigheden, maar dat wist je al! Kan je dinsdag gelukkig nog een laatste geluksknuffel geven :) Wat leuk dat we beiden in Afrika zitten he!
    Kusjes

  • 30 Maart 2008 - 11:59

    Eva:

    He nicol

    heel veel plezier in zuit-afriKa!!!!!
    hahah ik vlieg 1 dag eerder naar Curacao
    ik volg al jou dingen via je sait

    ik laat alles van mijn dingen weten via mijn hyves

    fijne reis
    groetjes
    XX eva
    F3C voor als je niet meer weet wie hahah

  • 30 Maart 2008 - 14:05

    Willemijn:

    Lieve Nicole,

    Je afscheidsparty was erg gezellig en die cherry dingen kwamen zeker hard aan ;-) haha maar waren wel erg lekker!
    Ik zie je natuurlijk morgen nog maar toch ga ik je zeker weten missen meid!! We houden contact!

    Kus Willemijn

  • 30 Maart 2008 - 17:27

    Jen:

    Hey lief vriendinnetje,
    Het was een top feessie gister! Zoals alle feestjes met jou altijd gezellig zijn ;)
    Morgen gaan we er een super leuke vriendinnen dag van maken en nog even gezellig met elkaar eten!!
    Dikke kus

  • 30 Maart 2008 - 21:22

    Arjan:

    Ha Nicooltje!

    Leuk te lezen dat het feest is geslaagd. Al maakte ik me daar natuurlijk geen zorgen over.

    Veel voorpret en tot later!
    X

  • 31 Maart 2008 - 09:13

    Suus:

    hey nikky,

    Zo te horen was je feestje dus geslaagd!
    Mooi zo! hopelijk kan ik wel komen op je welkom terug party:)
    lieverd geniet van deze enorme ervaring.. je bent het waard! Ik blijf je volgen! hele goede reis, succes en natuurlijk veel plezier!

    Hele dikke kus suus!

    ps. gefeliciteerd met je tanteschap:) wat super leuk zeg!

  • 31 Maart 2008 - 20:49

    Ansie:

    dag lieve Nicole
    We komen je uitzwaaien,ik heb de zakdoekjes al klaar liggen.Ik vind het hardstikke knap van je dat je naar Zuid Afrika gaat, ik ben hardstikke trots op je mama

  • 08 April 2008 - 16:12

    RJ:

    HEEEYYY NICOLE,
    Beetje late reactie... Maar ik vond het leuk dat ik er nog even bij kon zijn op je feestje, al was het maar kort... Je zit nu inmiddels al in Zuid-Afrika en ik hoop dat je het nu al naar je zin hebt daar!!! Kom maar op met de leuke verhalen en foto's!!!!

    Kus RoBBie

  • 09 April 2008 - 07:49

    Ellie:

    Ha nicole, vandaag kom je aan in PE. Ben erg benieuwd wat je van Kaapstad vond. Ben je de tafelberg nog op geweest? Hoop snel weer iets van je te lezen. Have fun!

  • 09 April 2008 - 18:45

    Ansie:

    ik hoop dat het een leuke stage voor je word en ik ben erg benieuwd naar de fotoos van kaapstad morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor de uitslag van de mri dag lieverd

    mama

  • 10 April 2008 - 11:59

    Tim:

    Lieverd, het bellen ging niet helemaal 100% helaas, maar gelukkig heb ik je nog wel veel plezier kunnen wensen! Ik ben heel benieuwd naar de aankomende verhalen op deze site en hopelijk ook de foto's! Meindert en ik zijn net terug van de promotour, echt supervet!

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Voorbereidingen voor reis door Zuid oost Azië

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 29756

Voorgaande reizen:

14 September 2013 - 25 Januari 2014

Zuidoost Azië

06 April 2008 - 02 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: