Perhentian Island Kecil - PADI - Reisverslag uit Kuala Besut, Maleisië van Nicole Rijsemus - WaarBenJij.nu Perhentian Island Kecil - PADI - Reisverslag uit Kuala Besut, Maleisië van Nicole Rijsemus - WaarBenJij.nu

Perhentian Island Kecil - PADI

Door: nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

27 September 2013 | Maleisië, Kuala Besut

hoi allemaal,

Helaas is mijn vorige reisverslag die ik wilde uploaden poefff weg. Dus ik moet weer opnieuw beginnen.
Maandag gearriveerd in Kuala Besut en met de fastboat naar Perhentian Kecil gevaren. En hier is fast ook echt fast. Moest me heeeeel goed vasthouden. In de bus van Cameron Highlands naar de boot zat ik met Danny een local van CH. Samen naar de boot en ook samen naar zelfde eiland. Bij aankomst was het erg heet - 36 graden, brandende zon. Gelukkig zaten Leen en Pedro ( belgische en portugees) te chillen bij een barretje waar wij onze backpack mochten achter laten om een guesthouse te zoeken.
Later gingen we met zijn vieren avondeten en naar Coral bay. Dat is 10 min lopen van Longbeach.
Samen met Pedro en Leen ingeschreven voor discovery dive en uiteindelijk meteen verder gegaan met Open Water dive course PADI. Was wel tof!! Vandaag certificaat behaald, na heel wat studeren en duiken. In 3 dagen gedaan. Eerste dag met snorkelen een zeeschildpad gezien, supertof! Dat maakte mijn bezoek aan Perhentian eigenlijk al helemaal goed.
Dinsdag kwamen het Franse meisje en Marokkaanse jongen die ik in Camernon Highlands had ontmoet ook naar het eiland! We waren uiteindelijk met 7 mensen die allemaal alleen reizen en allemaal uit een ander land.
In totaal dus 5 nachten hier, vanavond laatste nachtje en om 8 uur 's ochtends met de boot terug naar kuala besut en dan met bus naar Kuala lumpur. Volgende dag naar Borneo ( Tawau)
Hopelijk lukt het om nog wat foto's te uploaden.

groetjes Nicole

  • 27 September 2013 - 17:06

    Papa:

    Hi Nicole,
    Nogmaals gefeliciteerd met je PADI !!
    Cool ...
    Goede reis morgen naar KL en Borneo.
    Daar kan je ook leuk duiken :-)
    Veel pezier daar....

  • 27 September 2013 - 17:39

    Anneke:

    Zussie, ik ben super trots op je! Wat ongelooflijk gaaf!
    Wat betreft dat uploaden op WBJ.nu, dat is inderdaad heel irritant. Wij schreven het op een gegeven moment eerst in Word of Notepad en dan CTRL+A , CTRL+C, CTRL+V Hoppa! Dat werkt een stuk beter :).
    Have fun daar!!!!
    Xxxx

  • 27 September 2013 - 18:11

    Ans Meijnders (mama):

    Hi lieverd,
    Ik ben super trots dat mijn beide meiden een padi hebben. Laten we binnenkort weer een keer facetimen. Leuk dat ik die vrienden ook kon zien tijdens het afrekenen bij dat etentje. Ik vond de foto's ook erg mooi. Veel plezier in Borneo xxx

  • 27 September 2013 - 18:58

    Willemijn:

    Wat super allemaal en padi is een duikbrevet?
    Xx

  • 27 September 2013 - 21:11

    Tante Wil:

    Hï Nicole, heb je de oordoppen wel mee genomen? Dan hoef je toch geen last te hebben van snurkende Fransmannen in een grot, ha, ha.. Wat zie je er goed en gelukkig uit op de foto's, je hebt het echt naar je zin, hé, geweldig dat je dit allemaal doet! En dat wij mogen mee genieten van je mooie foto's! Jammer dat de vlindertuin wat tegen viel, maar de foto was in ieder geval wel mooi. Is 36 graden wel een beetje uit te houden? Geniet lekker verder.....dikke kus van mij

  • 27 September 2013 - 22:37

    Jetske:

    Klinkt allemaal geweldig! Have fun, jetske

  • 28 September 2013 - 14:27

    Liz:

    Hoi Nicole,
    Heb jij een waterdichte camera? Wist ik niet.
    Lieve groetjes Liz

  • 29 September 2013 - 17:11

    Anne:

    Hoi Nicole, gefeliciteerd met je PADI. En wat leuk om jouw verhalen te lezen. Het moet daar wel heel leuk zijn. Enjoy! Lieve groetjes, Anne

  • 03 Oktober 2013 - 15:35

    Mamam:

    Leuk hoor, om weer een reisverslag te lezen. Veel plezier xxxxx

  • 03 Oktober 2013 - 23:03

    Jamie:

    Gefeliciteerd met je Padi, super vet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Voorbereidingen voor reis door Zuid oost Azië

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 29764

Voorgaande reizen:

14 September 2013 - 25 Januari 2014

Zuidoost Azië

06 April 2008 - 02 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: