Inpakken - Reisverslag uit Heteren, Nederland van Nicole Rijsemus - WaarBenJij.nu Inpakken - Reisverslag uit Heteren, Nederland van Nicole Rijsemus - WaarBenJij.nu

Inpakken

Door: nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

10 September 2013 | Nederland, Heteren

Het is nu bijna zover. Aankomende zaterdag ga ik vliegen van AMS naar Kuala Lumpur. laatste dingen gekocht, alles is in huis. Bedankt voor de leuke vrijdagavond, fijn om nog zoveel mensen te zien met een heerlijk drankje & vuurkorf erbij.
Al met al 3 dagen achtereen mensen gedag gezegd, medicijntas gevuld en overal kopieën en back-ups van gemaakt. Ik begin zelf nu toch wel te voelen dat ik bijna weg ga.
Vanavond gaat de auto van de openbare weg af, dus uit verzekering en belasting... misschien nog even anti-vries erin voor als ik terug kom :)
Morgen nog laatste wasje draaien en dan maar proefpakken met backpack. Vrijdag nog een diner met familie en dan is het laatste afscheid in zicht.

Het volgende bericht zal uit Maleisië zijn! Hopelijk ook al met wat foto's.

kus en knuffel!

  • 10 September 2013 - 16:29

    Willemijn:

    Lieverd,
    Succes met de laatste dingen regelen en inpakken.
    Geniet van alles en ik ga je missen!
    Xx Willemijn

  • 11 September 2013 - 08:42

    Nienke:

    Hey Nicole, gaaf hoor! Heel veel plezier en geniet er van. X

  • 11 September 2013 - 22:16

    Ans Meijnders:

    Geniet van dit avontuur. We leven met je mee xxx

  • 13 September 2013 - 20:13

    Robert-Jan:

    Nicole,
    Ik had je al een whatsapp gestuurd maar bij deze wil ik je nogmaals veel plezier en een goede reis wensen!! Doe voorzichtig en take care!

  • 13 September 2013 - 23:02

    Mecheline :

    Hoi Nicole,
    Wens je een goede vlucht,ik ga zeker je verhalen volgen ben heel benieuwd.
    Toch wel vreemd hoor dat je nu weg bent bij ons als fysiotherapeut,maar je moet je dromen achterna gaan.
    Heel veel succes met alles.

    Mecheline

  • 16 September 2013 - 13:03

    Liz:

    Hoi Nicole,

    Waar ben je nu?

  • 16 September 2013 - 15:42

    Tante Wil:

    Net twee foto's van je vader gekregen, ééntje van jou in Kuala Lumpur bij dat hoge gebouw, geweldig mooie foto.
    Hoe is de vliegreis gegaan? Ik ben benieuwd naar je verslag van de eerste paar dagen. Pas goed op jezelf en geniet van iedere dag en alles wat je ziet.

  • 17 September 2013 - 00:49

    Joop:

    The voyage has begon ... how is sleeping in Malaysia ?
    With airco or without ?
    Dreaming is sometimes nicer than reality but for you .... may they all come true !!!!
    When you come in the Taman Negara go a little bit further than headquarters but to Jeram Nusa or Kuala Tahan. In my heart I'm with you.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Voorbereidingen voor reis door Zuid oost Azië

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 29762

Voorgaande reizen:

14 September 2013 - 25 Januari 2014

Zuidoost Azië

06 April 2008 - 02 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: